Krympning

Skrivet den 2010-02-11, klockan 10:45:22
Jag tvättade våra bordstabletter igår. På tvättlappen så stod det att de kunde krympa 7%. Å yees de krympte, typ 2 cm på bredden.. Men inget på höjden tror jag.. Men förut så överlappade de varandra å nu tuschar de inte ens varandra.. =P Jaja, de går ju bra så här också.. Blev bara väldigt förvånad när jag tog ut dom ur maskinen, drog som bara den i dom men de blev inte så mkt bättre..

Sen försökte jag stryka dom för de va så skrynkliga, lyckades inge vidare.. Lite platta blev dom väl, men de är kvar små veck som inte ville bort.. Jag kämpade å slet som bara den..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-11, klockan 11:13:15

idag måste jag tvinga mig själv att städa. det är tråk. vad hittar du på? (:

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-11, klockan 13:00:06

ajdå, då får jag önska dig lycka till med pluggandet!

Skrivet av: FOTOGRABBEN.SE
Den 2010-02-11, klockan 15:38:33

Hej har du haft det bra idag? =)

Skrivet av: ELLEN
Den 2010-02-11, klockan 16:32:55

Hoppas du får en bra dag! :) Kolla in min blogg om du gillar den kan du följa med bloglovin. KRAM!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0