KF2

Skrivet den 2010-02-18, klockan 12:34:08
Har dragit mej hela morronen för att göra KF2.. Vill inte, de gick iofs bra på den förra, men de hade jag lite koll på.. Nu har jag inte koll på så mycket längre.. Men det är väl bara att ta tag i det nu, för annars kommer jag å glömma bort den.. Det är väl bättre att få nån poäng än noll..

Ska ta å hämta äggklockan

Önska mej lycka till!

//Angelica


Tiden bara sprang iväg.. Blev jättestresad i slutet.. Markerade en fråga för att gå tillbaka till den senare, men de gick inte att gå tillbaka.. =P Så minst ett fel, för jag kom på svaret efteråt.. Surt!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0