Cykling

Skrivet den 2010-02-03, klockan 19:27:24
Är helt slut i kroppen, orkar inte röra mej ur soffan. Spinningen var kul, smet lite tidigare för att hinna med coren. Som gick bra, ska fråga henne om alternativa övningar ist för armhävningar, då min arm inte mår bra av det.. Orkade inte idag, men jag ska försöka komma ihåg det till nästa gång..

Skorna är fortfarande kass, mina fötter somnar hela tiden, å det är jättejobbigt, för det är så obehagligt. Ska lägga in en annan sula å se om det blir bättre, annars ska jag gå tillbaka till mina gamla skor. Eller kolla på cykelskor..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: dagga
Den 2010-02-03, klockan 19:37:19

- tack haha vill ha de där ballerinaskorna :D skitfina! jo de e bra här med (:

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-03, klockan 19:56:56

oooja nu är här fint hemma ;) hur går det på träningen ikväll?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0