Besök

Skrivet den 2010-02-19, klockan 14:24:48
Nu är det nästan färdigstädat har bara badrummet kvar.. Å sen alla sopor, usch orkar inte, men jag måste för sorteringen har börja svämma över..

De plingade nyss på dörren, vart väldigt förvånad. Öppnade å då såg jag vad det handlade om. Jag fick ett litet besök av Jehovas. De va länge sen de var här nu.. Han pratade lite å så fick jag nåra tidningar.. Sedan sa de hejdå å gick.. Jag låste dörren gick till pappersamlingen å dumpade tidningarna där.. Tänkte då inte läsa dom..

Nej, nu måste jag fortsätta med städningen å packningen, ska även skriva en packlista.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0