Avslöjandet

Skrivet den 2010-02-18, klockan 18:43:09
Det känns som om den här förlovningen har blivit väldigt stor å de har bara gått några dagar!! Jag hade gärna hållit den hemlig några dagar till.. Men eftersom vi ska till Eriks familj i helgen så var vi tvugna att förbereda dom så att chocken skulle hinna lägga sej.. =P

Erik ringde till mamma C och berättade igår å hon verkar vara i extas! Pappa K förvånade mej mest av alla, för jag förväntade mej att han skulle säga: "Ojojoj, har Agge verkligen tänkt igenom det här?", men han var bara glad. Broder B trilla av stolen. Syster A blev glad å frågade vilka hon fick berätta för.. =)

Mot kvällen samlade jag mod till mej å ringde min mamma, jag ville ju att hon skulle få reda på det av mej å ingen annan.. Hon vart jätteglad å började planera bröllop. Hon kom fram till att september 2012 var bra (Erik höll inte med). Sen frågade hon om vi skulle sätta in en annons i tidningen, jag hade inte ens funderat så långt. Jag pratade inte med med pappa men han hälsade. Bror klämde också ur sej ett grattis efter många om och men. Tio minuter efter att jag å mamma hade lagt på så ringde mormor.

Igår ändrade vi statusen på Fejjan å gratulationerna strömmar in.. Fast bara på min.. =P Haha, Eriks kompisar som jag också är kompis med kommenterar på min status å inte hans..

Kommer man från en liten håla så sprider sej en sån här sak ganska så snabbt.. Så jag är lite orolig för helgen, har haft mardrömmar, eller de kanske ska klassas som vanliga drömmar, bilder jag får upp i mitt huvud är de från lillsessans avslöjande om hennes å Jonas förlovning. Massa kort ska tas å massa frågor ska ställas. Jag kommer å dö! Haha. Jag får väl måla naglar, öva på leendet och få till vinkningen.. =P

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: FOTOGRABBEN.SE
Den 2010-02-18, klockan 19:03:31

Hejsan :) Hoppas du har en bra kväll =)

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-18, klockan 21:09:52

så fint (: jag har varit hos min syster idag. vad har du hittat på?

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-18, klockan 23:57:30

najs! vad har du kollat på ikväll? hockeyn?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0