2 feb 10

Skrivet den 2010-02-02, klockan 08:20:08
Jag svoer så sjuk bra om nätterna nu förtiden! Förut så tog det mej 2-3 timmar å somna å så vaknade jag flera gånger per natt, inget sånt längre!! Jag är iofs väldigt trött just nu, men det är för att jag är nyvaken, fast jag hade inte bangat för lite sovmorron.

Ska ta å komma ikapp lite i pluggandet å så ska jag ta mej lite sovmorron. Juste, kom på att jag inte har gjort E&M-uppgiften från förra lektionen å på torsdag kommer en ny lektion, ska kanske ta å fixa det idag.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0