1 Feb 10

Skrivet den 2010-02-01, klockan 08:16:01
-21!! Hoppas att det blir varmare mot eftermiddagen då jag ska till IKSU, annars kommer jag frysa ihjäl. Såg att det kommer å bli -19.. Yeeey. Får väl klä på mej allt jag har, nu har jag iaf vinterskorna uppe. =)

I morse när jag vaknade kom jag på att jag glömde ställa in mateni kylen igår.. Seriöst va ere för fel på mej? De va ju inte så länge sen jag glömde mitt storkok.. Den här gången vare bara en portion spaghetti så de va inte så farligt, men ändå..

Dagens planer:
* PLUGG
* Inlämning JÖK
* KF FEK (dugga?)
* Spinning + Core

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0