1-0..

Skrivet den 2010-02-05, klockan 14:33:07
..till mej!

Yees, nu vart jag glad igen! Det visade sej att det var jag som hade rätt å läraren hade fel. =D Ska ta bort det gamla å sen ladda ner den nya. Å så kanske det börjar funka för mej.

Höll på att deppa ihop helt ett tag där, men nu är det okej så nu kan jag trippa till IKSU med glada steg, va nära på att avboka passet, nu kan jag inte göra det längre som tur är, så nu måste jag ta mej dit.. Är lite hungrig så jag kanske ska ta å äta nåt innan träningen..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-05, klockan 14:39:39

härligt! (: fredagsmys är aldrig fel. jag ska bara bege mig till min syster ikväll, annars händer det inte särskilt mycket idag faktiskt


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0