Soppåsen

Skrivet den 2010-12-10, klockan 20:47:10
Jälva soppåse!!

Den blev full i tisdags.. Så jag hoppades på att Erik skulle ta den på onsdagmorron när han åkte till jobbet, men nej.. Sen tänkte jag att jag tar den när jag går till Jenny, men nej..

Så då satte jag mitt hopp på torsdagen, Erik åkte till jobbet, utan påsen, jag gick till IKSU, utan påsen..

Så då blev hoppet fredagen, Erik gick till jobbet, återigen utan påsen, jag gick till ÅC, utan påsen.. Så då tänkte jag att jag tar den när jag går till IKSU, när jag stod i omklädningsrummet kom jag på att jag glömmde påsen..

Så påsen är fortfarande kvar.. Å nu börjar påsen som vi började fylla i tisdags bli full.. Så ikväll innan jag går å lägger mej så ska jag ställa påsen framför dörren, då kan jag omöjligt glömma den när jag ska till jobbet.. Men jag skulle inte bli förvånad om jag skulle glömma =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0