Julklappstips

Skrivet den 2010-12-10, klockan 15:08:39
Jag har ett bekymmer.. Vi har det väldigt kallt hemma å då är det mysigt å krypa ner under en filt.. Problemet är bara att om jag lägger filten på överkroppen så fryser jag om underkroppen. Å lägger jag filten om underkroppen så fryser jag om överkroppen.. Så jag brukar alltid sitta med två filtar, en för överkroppen å en för underkroppen.. För då har man ändå händerna fria och är inte helt fast under filten..

Men nu har jag hittat en lösning Hugz Deluxe.. En supersmart filt som täcker kroppen, men som samtidigt har händerna fria!


Hugz Deluxe - Bluebox.se

Sån vill jag ha i julklapp *blinkblink*

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0