Borttappad

Skrivet den 2010-12-13, klockan 13:47:53
Vilken morron.. Allt gick jättebra tills jag skulle gå till bussen.. Jag skulle plocka ner allt (nycklar, korthållare, mobiel) i jackan, problemet var att jag inte kunde hitta korthållaren.. Sprang runt, runt, runt, men den var spårlöst borta..

Jag visste att den var hemma, för jag hade gjort i ordningen den bara några minuter tidigare, men nu fanns den inte mer.. Jag brukar ju va virrig å tappa bort mobilen, men den kan man iaf ringa efter.. Men hur ringer man efter en korthållare!!??

Jag missade två bussar, men efter att ha vänt uppåner på hela lägenheten i 20 minuter så hittade jag korthållaren - i morronrocken!!! VARFÖR la jag den där!?!?

Tur att bussarna går ofta..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Ammi
Den 2010-12-13, klockan 18:39:12

hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahah jag dog lite där! Så klockrent! hahaha :'D

Skrivet av: Angelica
Den 2010-12-13, klockan 23:56:08

Heeeeeeeeey, du ska supporta mej i min svåra stund!! Inte skratta å ha kul ÅT mej! ;)

Skrivet av: Ammi
Den 2010-12-14, klockan 21:26:08

haha förlåt men vad gör man... Skadeglädje e den bästa glädjen ;D eller?

Skrivet av: Angelica
Den 2010-12-15, klockan 13:26:42

Jo, de e ju så ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0