Andan i halsen

Skrivet den 2010-12-15, klockan 18:37:14
Vart fruktansvärt rädd i morse när vi åkte hem för jag höll på å mosa en cyklist..

Kom till ett rödljus som alltid blir rött för mej, men den här gången så var det grönt, så jag höll kvar gasen.. Strax innan jag skulle passera så såg jag att en cyklist var på väg över vägen.. Fick lite panik (eller ganska mycket) å släppte gasen å tröck ner broms å koppling..

Hjulen låst sej å bakändan for ut i andra filen (som tur var så var den filen tom).. Fick inte riktigt stopp innan övergångsstället, men som tur var så stannade han upp..

Jag hade nog inte fått så ont om det hade smällt, men cyklisten hade nog fått väldigt ont, det är något man bör tänka på som cyklist, att man faktiskt är väldigt oskyddad.. Tycker att man ska tänka på bilisten, för även om bilisten inte gör sig illa fysiskt, så gör det nog ont psykiskt..

Snälla, stå still och titta en extra gång innan du kliver ut i gatan, oavsett om du har företräde eller inte. Bilar gör ont!

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: carolinhe med H
Den 2010-12-15, klockan 21:33:28

sv: för att köra sims 3 behöver du bara köpa själva sims 3 då det inte har någonting med dem andra sims som finns ^^


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0