23 dec 10

Skrivet den 2010-12-23, klockan 23:08:11
Igår åkte jag å träffade Sandra, det var mysigt.. Har inte setts på nio månader kanske(?).. Vi åt lunch å kika i lite butiker.. Sen var jag tvungen å dra om jag skulle få skjuss hem.. Vi åkte å handlade all julmat å sen bar det av hemmåt..

Fick pizza till middag - lyx!

Idag blev det en rejäl sovmorron.. Vaknade halv tio, men ingen annan var vaken så jag låg kvar, efter en timma råkade jag slumra till.. Sedan vaknade jag upp klockan 12 igen.. Då blev det samling i rummet å sen frulle..

Efter frullen var det dags att börja fixa inför i morron, skinkan griljerades, köttisarna rullades, knäcken kokades, Janson tillagades, jordnötsbräcken kokades, pepparkakan bakades..

Det tog hela dan!

Till middag blev det risgrynsgröt å nygriljerad skinka! Tradition i vår familj den 23 dec.. De ända som är kvar nu är att ställa ut en tallrik till tomten... ;)

Snart kommer Erik, ska bli mysigt =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0