15 dec 10

Skrivet den 2010-12-15, klockan 13:20:07
Jag for runt i stan igår å julshoppade lite, kändes som om jag var borta typ hela dan!! Runt halv fyra kom jag hem.. Slog inte lite paket å sen åt vi middag..

Efter middagen drog vi ut till till Eriks jobb och han fixade i ordning lastbilen, jag stod å tittade på å låssades lära mej allt han sa.. ;) Innan han var klar med kontrollen så hade mina tår frysit till is.. De va sjukt kallt ute!

San packade vi in oss i bilen å satte kurs mot Gnarp.. Söder om Sundsvall blev jag akut trött, slumrade till en stund å sen va vi framme.. Fikade lite å sen bytte vi lastbil å drog upp igen.. Då hade jag fått lite frisk luft å piggnade till.. Men efter Övik gick de inte längre å mina ögon föll ihop..

Vaknade upp igen strax innan stan, men det var tungt å öppna ögonen, inte förns jag kom ut i kylen så piggna jag till.. Vi lämnade lastbilen å for hem å sov.. De va superskönt att komma hem å lägga sig =) Trodde de skulle va tungt när väckarn ringde, men jag vaknade innan den idag å än så länge så är jag vaken..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: carolinhe med H
Den 2010-12-15, klockan 14:35:02

sv: hehe ja det hoppas jag med :)



haha åh det har man inte spelat på grymt länge.

köp sims 3 det är skitkul :D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0