10 dec 10

Skrivet den 2010-12-10, klockan 10:29:29
Hmm, vad ska jag hitta på idag då? Ska nog plugga lite så att jag blir av med uppgifterna..

Miljö2 - en uppgift kvar
Miljö3 - ska fundera ut vad jag vill skriva
BK&L - jag tycker jag är klar, har fått ihop 7 punktrader å man ska ha 1-2 sidor.. Kanske inte okej, men jag kan ju inte ljuga ihop något..
Ex-jobb - har mailat, så nu ere bara å vänta

Jag ska nog gå till IKSU, ska se vad jag hittar för roligt pass..

Annars så ska jag bara vänta på att Erik kommer hem, vilket tidigast är 18.30, men med tanke på att det är fredag så skulle jag gissa på nångång mellan 19-21...

Så jag har ju nåra timmar själv..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0