1 dag kvar

Skrivet den 2010-12-16, klockan 21:46:47
Det har varit så fruktansvärt mycket tid till i morron, i två veckor har jag bara gått hemma, men nu är det äntligen den 17 å i morron får jag jullov =)

Men det känns som om jag har så mycket kvar att göra; H2,H3 måste jag läsa igenom, modellen måste jag finslipa, jag måste läsa igenom vad jag ska redovisa i morron, jag måste röja upp i lägenheten för den ser för jävlig ut, det ligger ton med kläder på sängen..

De ända som jag faktiskt är klar med är julklapparna, å de tackar jag för, såååå skönt! =D

Nej nu ska jag ta å läsa igenom inför redovisningen i morron, börjar 8.30, känns väldigt tidigt, med tanke på att jag har varit ledig i två veckor.. Men det ska nog gå, har ju en liten "morot" JULLOV!! =D =D

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0