Träning

Skrivet den 2010-04-22, klockan 14:32:34

Hittade inga roliga pass på IKSU idag som passade in i mitt schema, så jag bestämde mej att det får bli bara Core, men eftersom de e bra å värma upp innan så ska jag gå på bandet lite först.. Får se hur denna kombination går denna gång.. Sist blev det ju svart för ögnonen och jag var tvungen å sätta mej ner.. Är faktiskt lite rädd, eftersom jag inte vet vad som gick fel..

//Angelica


Juste, sockeplasten, har helt glömt bort det, måste kika på det i helgen.. Får bli gympaskor idag..

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-04-22, klockan 15:17:57

idag har jag sjuk mensvärk så än så länge jag gör inte så mycket. vad gör du idag sötnos? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0