Snö!

Skrivet den 2010-04-27, klockan 11:23:26
Inte nog med att det regnar nu snöar de också till å från!! De va ju inte bra.. Jag som ska cykla ner på Strömpilen.. De blir till å ta på sej regnkläder, mössa å vantar å sen fara.

Sitter å väntar på att snickarn ska komma förbi, vet dock inte när han kommer å de e jobbigt.. För jag vågar inte duscha eller gå på toa.. Fast de kan iofs ta ett par dar innan han kommer å ska jag vänta så länge så kommer de ske en olycka å jag kommer inte lukta nå vidare.. =P Fast jag tycker att han borde komma fort, då jag anser att det är brådskande.. Men man vet aldrig..

Ska plugga lite nu å sen äta lunch..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0