Skola

Skrivet den 2010-04-12, klockan 11:30:46
Den här juridiken går mej på nerverna, det är så sjukt svårt att jag inte vet vad jag ska göra. Tur att det är ett grupparbete, annars hade jag dött på riktigt.. Nångång ska det väl gå vägen.

Sen är jag irriterad på FEKen, för boken är på engelska och minitentorna är på engelska, men det är en svensk kurs, jo tjena! Hade jag vetat allt det här innan jag sökte så hade jag aldrig sökt. Men nu har jag kommit halvvägs å kan inte lägga av. Men jag är fortfarande arg.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-04-12, klockan 15:08:21

hur är din måndag snygging? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0