Middag

Skrivet den 2010-04-22, klockan 17:47:17
Å så ont i rumpan de gjorde när jag satte mej på cykeln å for till IKSU..!! Tur att jag inte körde spinning idag, för då hade det varit en ren plåga i 55 minuter!!

Bandet gick bra, dock gick det inte lika bra när jag klev av.. Eller jag stod ju fortfarande upp, men jag vart jättesnurrig å benen var nära å vika sej. Varför blir det så??! De blev ju inte så när jag var med Erik, då stod jag iofs bara hälften av tiden.. Ska kanske bara stå i 15 minuter, ska testa de nästa gång..

Nej, nu ska jag ta å laga mat, ost å skinksås med bandspaghetti står det på matschemat idag..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-04-22, klockan 19:25:10

jaa han får bannemej handla choklad till mig ;)



hoppas din middag blev god!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0