Middag för en?

Skrivet den 2010-04-23, klockan 11:45:17
Bara för att jag ska anstänga mej i köket idag å göra värsta finmiddagen, då slutar Erik sent å de e inte säkert han äter hem. Tack för den *Eriks jobb*, eller okej, ska kanske skylla på tåget, då de är dom som spårat ur.. Tänkte göra nåt annat lite lättare, men nu är det försent har tagit fram kycklingen, så de får bli enligt planen.

Ska gå iväg å handla nu tänkte jag, frågan är om jag ska äta innan, de borde jag för jag är hungrig, men gör jag de så kommer de å ta ännu längre tid innan jag kommer iväg till ICA..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Linn-lay
Den 2010-04-23, klockan 14:03:51

förlåt för sent svar och åhh oki jag förstår. i dag så ska jag nog inte göra så mycket, har inte direkt något planerat men vi få se. vad ska du själv göra?

har förresten en tävling nu med på bloggen om du är intresserad http://linnlay.blogg.se/2010/april/tavla-och-vinn-har.html#comment

annars så önskar jag dig en trevlig helg :D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0