Majblomma

Skrivet den 2010-04-14, klockan 19:31:14
De plingade på dörren å jag blev lite rädd att de va mina kära kyrkliga vänner, orkar inte med dom längre.. Men det var det inte. Där utanför stod världens sötaste lilla kille å sålde majblommor. Kunde ju inte bara neka honom, så jag köpte två stycken, en till mej å en till Erik =)

Ville egentligen ha en pin, men de va slut.. Den jag köpte nu är lite tråkig för den kan man inte ha på sej, för regnar det så trasas pappret sönder.. =/

Jaja, jag gjorde nåt gott iaf, eller rättare sagt Erik gjorde nåt gott, för de va han som öppnade plånboken. =P



//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0