Lyckan är total!

Skrivet den 2010-04-21, klockan 18:12:59
Igår kom jag på att det fanns minitentor för Tema 1 å göra å de stängs 21/4 23.59 (vilket är idag) Så jag testade igår å fick 9/30, inte ens godkänt!! Fick lite dåligt självförtroende å tappade lusten helt, för det var ju omöjligt. Efter det testet gick jag igenom alla frågor jag fick å kunde då hitta en del svar..

Idag gjorde jag testet igen å fick 18/30, det var iaf godkänt, men eftersom det fortfarande var ganska så dåligt så fick jag bara med mej 5p till tentan.. Efter de testet gick jag igenom de frågorna också å hittade en del svar..

Nu gjorde jag testet igen en tredje å sista gång(vi fick tre försök på oss) å då fick jag 27/30, vilket betyder att jag fick 90% som i sin tur betyder att jag nu får med mej 10p till tentan å inte 5p!!

Jag är så lycklig just nu! Inget kan förstöra den här dagen!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-04-21, klockan 23:22:12

oj det var duktigt (: var det skönt att träna?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0