Fresh

Skrivet den 2010-04-13, klockan 11:36:06
När vi va å storhandlade i söndags så tog jag en paprika å vägde den, sen såg jag att den var mjuk å äcklig så jag gick å lämna tillbaka den och tog en ny istället. Vägde och scannade den nya och la ner den i vagnen.

Igår när jag skulle ha den i salladen så öppnade jag upp den från förpackningen så såg att den var luden i toppen, jag delade papriken på hälften för jag tänkte att den kunde vara finare längre ner. Men inte det, hela paprikan var luden innuti.

Hur fräsch är det egentligen?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0