Datorj*piiiiiiiiiiip*l

Skrivet den 2010-04-22, klockan 10:38:26
Usch, vill bara kasta min dator i backen å stampa lite på den å hoppas att den får riktigt ont!!!

För nu har den gått mej på nerverna ett bra tag, ändå sen jag fick tillbaka den från han som lagade den i höstas(?) så har den krånglat. Till en början så försvann bara anslutningen på vissa sidor, men nu är det på typ 9/10 som den försvinner..

Ska ta å prova koppla in den i väggen å se om det blir bättre, för det kanske är nå fel på min trådlösa anslutning. Bra idé!

Ska testa med en gång å sen ska jag kika på OC! Hann inte göra det igår, vart alldeles för mycket, å jag är typ klar med Sem7 som ska va klart på måndag å Tema2 ska inte var klart förns den 5 maj, så jag har ett tag på mej.

//Angelica


De blev inge bättre av å sitta fast i väggen. Måste låta nån ta en kik på det här. För Erik har inga sånna problem, så de är ju fel på min dator.

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0