9 april 10

Skrivet den 2010-04-09, klockan 17:26:41
Erik stack upp till Övik tidigt i morse för att byta något till bilen, själv låg jag kvar i sängen =) Gick upp efter halv nio å åt frulle.. Sen kom Erik tillbaka.. Jag hann precis börja plugga innan det blev fullt hus. Eriks morfar kom förbi å då var jag tvungen å va lite social å inte sitta å plugga. Å så lessen jag blev att ja ginte fick plugga =P

När de åkte så fick jag chansen att plugga lite granna, har dock inte gjort så mkt. Eller jo, jag har skickat in mina lärdommar, hade tre veckor i rest.. =P Lite seg jag är. Men det har vare så mkt annat. Men nu ere iaf inskickat.

Snart ska vi äta middag med "grannarna" de ska bli gott. =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-04-10, klockan 00:39:12

hur har kvällen varit snygging? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0