27 april 10

Skrivet den 2010-04-27, klockan 08:44:22
Vaknade halv sex i morse å så tog de minst 45 min innan jag kunde somna om.. Sjukt jobbigt. Sen vaknade jag av Eriks klocka å då gick vi båda upp. Erik kom på att vi glömt lägga om hans finger, så vi gjorde det nu på morronen.. Det går bättre å bättre å lägga om nu, för de ser inte lika illa ut..

Ditchar IKSU idag å tar de i morron istället, dåligt av mej jag vet, men jag ska ju cykla ner till MAXI idag så jag kommer å få motion, inte ner, men när jag ska hem för då ere uppförsbackar..

Sen måste jag plugga, vill komma igång med FEK-uppgiften nu..

Å ikväll ska vi fira födelsedag, så jag måste fixa med presenterna =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0