18 april 10

Skrivet den 2010-04-18, klockan 10:38:26
Vaknade i morse av att jag blev bländad av solen! Även fast persiennen var nere så fanns det en liten springa där solen kom in.. De va väldigt irriterade, men härligt, gillar när solen skiner =) Dock blev jag inte lika glad när jag öppnade persiennen.. De va snö på backen! =( Men det smälter väl nog under dagen.

Idag måste jag städa, ser inte direkt framemot det, men det måste göras, har iofs städat lite reda med moppen, det var nån (inga namn nämda) som spillde ut sitt mjölkglas vid frullen idag.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Petra
Den 2010-04-18, klockan 11:58:14

får jag gissa vem som spillde mjölken? tror nån börjar på E och slutar på rik :P har jag rätt?

Skrivet av: Angelica
Den 2010-04-18, klockan 13:26:38

De va en bra gissning =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0