13 april 10

Skrivet den 2010-04-13, klockan 08:34:06

Jag gick å la mej tidigt igår, å så skönt det var. Enligt Erik somnade jag ganska så fort å de e nog sant. Huvudvärken å allt ljud tog knäcken på mej, så när jag la mej i sovrummet där det var mörkt å tyst så var det så skönt att jag slockande..

Sen vaknade jag halv sex i morse å somnade om å vaknade titt som tätt. Nu är jag iaf uppe, men jag skulle kunna krypa ner under täcket igen, för det känns som en sån dag.

//Angelica


Idag fyller min lillebror 18 år!! GRATTIS! =D
Nu får han ta körkort och gå på krogen. När blev han så stor?!?

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0