Vart tog modet vägen?

Skrivet den 2009-09-12, klockan 12:10:10
Usch vad nervös jag är! Har så sjukt ont i magen, vill inte ringa men jag måste! Igår var jag så himla tuff, men nu håller jag på å vika mej. Å de kan jag ju inte göra, för jag måste visa vart skåpet ska stå å att jag inte accepterar de där..

Seriöst, så farligt kan de ju inte va, jag ska ju bara ställa en enkel fråga, ska kanske göra det nu så jag har det gjort.. Kommer å känna mej stolt efteråt, eller jag hoppas det iaf.

Önska mej lycka till!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0