Uppfräschning

Skrivet den 2009-09-13, klockan 14:42:41
Ska kanske ta å duscha å fräscha till mej lite då jag ska på kalas ikväll.. Dock är jag inte så sugen, hade gärna velat stanna hemma i morronrocken hela söndagen!! Men de blir inte alltid som man vill..

Ska se hur länge jag stannar, kommer nog å kännas lite stelt, för jag känner bara födelsedagsbarnet å oss emellan är det kanske inte så super just för tillfället..

Ska väcka Erik till liv nu, hade jag tänkt..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0