Tvätt

Skrivet den 2009-09-12, klockan 14:27:27
De va inte så farligt å ringa.. Bara jag kom in i det så vare bara å fortsätta.. Så det känns väl lite bättre nu, men helt nöjd kommer jag nog å aldrig bli. För jag får lite flashbacks från andra händelser med andra personer, å de har aldrig gått å få det bra igen. Men jag vet inte, kan ju va annorlunda nu..

Förstår inte varför jag alltid hittar kompisar som inte kommer överens med varandra, hade vart mkt lättare om alla gillade alla!

Jaja, nog om det. Det ska inte få förstöra min kväll.. Väntar på att tvätten ska bli klar å sen ska jag hoppa in i duschen.. Måste ta reda på vilken tid Jenny hade tänkt å komma hit.. Å så plussar man på nån timma.. =P Hehe..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0