Trött

Skrivet den 2009-09-09, klockan 12:39:11

Jag va så trött i morse när jag hade ätit frulle så jag gick å la mej 30 minuter innan jag var tvungen å gå till skolan.. Å i skolan var jag fortfarande lika trött, men jag kunde hålla mej vaken iaf eftersom jag antecknade.

När jag kom hem så vilade jag lite till. Men nu är jag vaken, dock inte pigg å taggad för Dammplasket, men jag kanske blir.. Ska på spinning efter Dammplasket, får se hur de går, för jag känner mej redan nu slut i kroppen..

såg nyss en konstig sak. Jag laddade min mobil i natt, nu när jag tittade så var batteriet på det röda dvs typ tomt. Jag tror inte att den laddade så bra inatt.. Har lite glapp i kontakten.. Men hittills har det gått bra.. =P Får göra ett nytt försöka i natt.

Nej, nu ska jag ta å åka snart.

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0