The Ugly Truth

Skrivet den 2009-09-19, klockan 23:18:24

Tog en sväng ner till Övik å lämnade Björn. Sen hem igen, snabbt byta om å så ner på stan.

Vi började kvällen med middag på Allstars.. En ny sportbar här uppe som jag ville prova, hade hört att det var bra. Det fanns väl inga höjdarrätter kanske, men jag hittade något som föll mej i smaken, Sweetchili pasta med kyckling. Erik tog en burgare (av lite finare sort) självklart.. =P

Min mat var jättegod! Eriks smakade jag inte, men han såg nöjd ut.. =) Jag kanske inte går tillbaka för matens skull, men absolut för den servicen vi fick. WOW! Jag har aldrig varit med om något liknande förut! Servitrisen kom fram å började snacka med oss, hur trevligt som helst. Å under hela middagen så kom hon å frågade om vi hade det bra, hur maten smakade, osv.. Det får ett stort plus! det blir ett litet minus för den höga nivån på teven samt att vi fick sitta i gången.. =/ Men allt som allt, en bra restaurang.

Sen fortsatte vi till biografen, var tvungen å göra ett toabesök först, varför är det alltid så lång kö till tjejernas?!?! Men det gick fort ändå, de andra va inte så långsamma.. Jaja, sen gick vi in i biosalongen.. Filmen vi såg var sjukt bra och jag rekommenderar den verkligen. Mysig, rolig, romantiskt, ja allt som jag vill ha i en film..!!

Filmen vi såg var (som rubriken kanske avslöjar) THE UGLY TRUTH, med vackra Katherine Heigl!!


//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0