Ta fram mobilen

Skrivet den 2009-09-07, klockan 21:57:25
HAR DU PUSSAT NUMMER 2? Ammi; mja, en kompis-kind-puss har hon väl fått

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20? Emelie; kompisrelation

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? Erik; i morron

ÄR NUMMER 18 SÖT? Daniel; kanske inte min typ

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33? Jan; pratig ;)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? Bredband2; på internet ;)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG? Charlotta; i morron prick 9.00!

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39? Johanna; nära skulle jag inte vilja påstå

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4? Ante; ja en gång för väldigt många år sen

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5? Axel; nje, tror inte det. Lite liten =P

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM? Kim; skolan

KÄNNER DU NUMMER 1? Agge; de hoppas jag att jag gör

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? Björn; jodå, de skulle väl inte va en omöjlighet

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION? Björn; Eriks bror

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Julia
Den 2009-09-07, klockan 22:16:54

haha, älskar göra sånna test ;)

Skrivet av: Angelica
Den 2009-09-08, klockan 08:00:15

De kan va kul nån gång ibland. =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0