Skolan

Skrivet den 2009-09-10, klockan 11:26:30
Det var sista lektionen med Fh idag, tror jag.. Vilket är synd, för nu kommer de kännas värdelöst att gå på föreläsningarna. Nu måste jag se till å va extra pigg annars kommer jag verkligen att somna, vilket inte vore så bra.

Skulle ha pluggat idag, men de hade Char glömt bort, så de blev inget, men jag gråter inte för det. Ska kanske ta å plugga lite här hemma innan vi ska dra iväg, har ju 3 timmar på mej. Kanske läsa lite i boken utan att somna, ja de skulle kunna va dagens mål! =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0