Pluggis

Skrivet den 2009-09-08, klockan 15:29:21
Vi har varit väldigt duktiga idag å pluggat på.. Än så länge har det inte varit jättesvårt utan vi har ändå gått igenom det på lektionerna så man känner igen det.. Vi satt till halv tre för sen va jag tvungen å dra. Skulle till VC, gick bra. Fick en ny tid i oktober. När jag kom hem å tittade på lappen stod det september.. Å jag ville inte ha den tiden..

Försökte å ringa, men de gick inte å komma fram, ska försöka igen i morron.

Nu ska jag ta det lite lugnt, ska bygga flotte om nån timma.. Eller jag ska inte bygga, jag ska titta!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0