På bättringsvägen

Skrivet den 2009-09-17, klockan 18:52:29
Nu känner jag mej mkt bättre, eller okej jag är inte helt återställd, men mår jag så här så kan jag knata till skolan i morron, å de måste jag verkligen göra, för vi har lab å de e inget man kan strunta i.. Tror de blir lite knepigt då..

Nyser bara nångång ibland nu, å hostar lite då å då. Rösten kanske inte låter bra, men jag kan prata, utan att det låter allt för konstigt. Minns den gången för 1,5 år sen då jag typ inte alls kunde prata. Å de gjorde fruktansvärt ont, tur att jag slapp de iaf..

Nu, dags för honungsvatten å glass. Har hört att båda sakerna är bra för halsen.. ;)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2009-09-17, klockan 20:11:13

Vad följer du för bloggar och vilken är din favorit blogg? skulle vara kul att veta ^^



http://lolad.se/


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0