Lite glöd tillbaka

Skrivet den 2009-09-23, klockan 15:56:01
Å jag blev överlycklig idag när Fredrik kom in i klassrummet!! Trodde att vi skulle ha nåra fler föreläsningar med han.. Så jag blev genast mer positivt inställd!! =)=) Det var en intressant föreläsning, eller han gör dom iaf intressanta.

Efter lektionen kopierade jag lite tentor så jag vet vad tenta typ kommer å handla om.. Känns som lite lättare att ha ett hum.. Å jag lyckades faktiskt att göra ett par stycken också, så jag blev imponerad.. Det är egentligen inte så svårt.. Eller jag vet ju iofs inte om jag fick rätt svar, men det antog jag. =)

Ligger i soffan å förbereder mej mentalt inför BodyPump-passet.. Gruvar mej lite, för jag komemr nog ha väldigt ont i morron.. På det känns ändå bra för då vet jag att jag har gjort nåt bra. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0