Katt

Skrivet den 2009-09-26, klockan 18:17:38
Jag blev kär igår.. Well, jag vet att jag redan har Erik, men ändå.. Såg nämligen världens sötaste katter!! <3<3<3 Erik tycker att jag är jättetöntig när jag sitter å nawar för varje gullig katt jag ser. Han vill verkligen inte ha nån..
Jag gav ett förslag; jag får en katt å så får du en cheva.. Inte ens de nappa han på..!! Å han vill verkligen ha en cheva, men absolut inte en katt.. Måste komma på ett sätt som jag kan övertala honom på..

Kanske inte borde ha katt så länge som jag studerar, eller varför inte? Är ju perfekt som sällskap när jag är ensam.. Måste dock vänta till i sommar, för man måste kanske va hemma med den ett tag, å det har jag inte riktigt tid med under terminin.. Fast i sommar ska jag försöka å jobba.. Å vad komplicerat allt blev..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0