Gokväll

Skrivet den 2009-09-18, klockan 23:23:58
Labben gick bra, vi fick godkänt på första försöket. Problemet är bara att jag inte har en aning om vad vi gjorde!! Jag knappade lite på miniräknaren så de skulle se ut som om jag var delaktig.. Var jag tvungen å bli sjuk? Missade ju massa viktigt, för alla andra verkade förstå.. Så jag måste ta å plugga in det där.

När jag kom hem gjorde jag inget, hade slut på min energi.. Inte för att jag hade haft så mkt under dagen, men det lilla jag hade var slut. När Erik tillslut vaknade till liv (försökte väcka han vid tre - omöjligt! Ställde klockan på ringning halv fyra, när den hade ringt fyra gånger gick jag in å skaka liv i han.. =P) så började jag med maten.

Vi fick en middagsgäst också, Eriks bror Björn kom förbi, han skulle till en kompis som bor här uppe, men han tittade förbi för middag. Serverade kycklingwook/gryta a la Agge.. =) Jag är lite dålig på å krydda så de va kanske en aning smaklöst, menmen, det finns större bekymmer.

Tog å plaskade lite idag, använde inte badskum utan en badbomb, men jag blev ändå prickig. Nästa gång blir det bara vatten! Har diskat å så nu, tänkte vänta mere till i morron, sen kom jag på att jag inte vill vakna å se det där, för då blir jag bara på dåligt humör å så e hela lördagen förstörd.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0