...

Skrivet den 2009-09-01, klockan 20:47:39
Idag var det lättare att hänga med på lektionen, vi hade FH å de lektionerna är mer pedagogiska å långsamma så att man hinner skirva av och tänka emellanåt..

Fixade tyget till kuddarna idag, så nu saknar jag bara en symaskin å sen äre klart.. =) Hoppas att det blir bra, annars blir jag lessen, för jag har slitit som bara den.

Sen var jag tvungen å ta en nap efter mitt hårda arbetande.. Men jag förtjänade det.. Å det var segt att komma upp sen, vart ju bara tröttare. Men nu har jag piggnat till, fast jag skulle kunna sova ännu mer.

Det var 5-kamp + en gren idag.. Jag hade hand om Norsk Kareoke.. Haha, det var väldigt kul å höra alla nynna på låtarna, men de kunde typ inte en ända som jag hade på mobilen!! Hallå?? Va äre för människor?

Ska ta det lugnt här hemma nu, är inte sugen på nån utekväll, spar mej till fredan istället.. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0