Dags för sängen

Skrivet den 2009-09-26, klockan 23:43:20
Det var väldigt kul att äntligen få träffa nåra av mina basårare.. De va ju ett tag sen sist.. Nångång innan midsommar typ.. Tittade på film, The Bucket List, den var härlig.. Men det var nästan så att det kom nåra tårar i slutet.. Jag är lite känslig för sorgliga saker..

Sen skulle vi se en till film, men jag beslutade mej att gå hem, för jag ska försöka å komma upp i rimlig tid i morron. Först spinning å sen plugg på stan. Jag hoppas att det blir lite mer plugg i morron än vad det blev idag..

Nej dags att inta sängen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0