Dags för min skönhetssömn.

Skrivet den 2009-09-15, klockan 22:13:15
Usch, vad jag hatar att vara förskyld. Okej å ha lite ont i halsen å huvudet. Men när näsan rinner så ere bara jobbigt!! Är som inge kul å sitta i skolan å snörvla, för det är otroligt äckligt.. Å så vill man inte snyta sej hela tiden heller, för det är ännu äckligare!! Jag lider lite av en snor-fobi.. =P

Jaja, ska se om jag lyckas somna nu, sov ju ändå 3 timmar på eftermiddan så det blir nog lite svårt.. =P Får väl ligga å läsa tills jag somnar. Ska ställa klockan på vanlig tid i morron, kan ju hända att jag känner mej bättre. Inte för att jag har så stora förhoppningar, men lite hopp.. Vill inte missa skolan, för det är jobbigt när man kommer efter..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0