5 sop 09

Skrivet den 2009-09-05, klockan 10:51:53
Mina planer på å cykla ner till Strömpilen blir nog inställda idag, eller iaf just nu. För det regnar å jag är inge sugen på å cykla ner när det regnar. Har iofs ett regnställ, men det är inge bra.. Byxorna läcker igenom å jackan andas inte. Så man blir blöt ändå.

Men om det slutar regna eller om jag får nåt infall å cykla i regnet så kanske jag kommer iväg ändå. Vi får se hure blir med den saken.

Ska ta å jaga upp Erik ur sängen nu, å så ska jag äta frulle, är hungrig..!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0