4 sep 09

Skrivet den 2009-09-04, klockan 08:12:29
Har sovit kanonbra inatt, har drömt massa trevliga saker å jag ville verkligen inte vakna upp ur drömmarna.. Men jag är iaf pigg. Hur kommer de sej? Har jag inte varit nån dag den här veckan.. Fast jag gick å la mej en timma tidigare än vad jag brukar samt steg upp en timma senare.. =)

Det regnar ute så jag är väldigt opeppad på å cykla till skolan.. Men det blir regnställ på å så ere löst.. Måste packa med mej spinningkläder, för vi gå direkt till spinningen efter dagens plugg, skönt då har man det avklarat, så jag behöver inte ha dåligt samvete..

Ska gå å borsta tänder, leta kläder, packa kläder, packa skolsaker, ringa lite.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0