29 sep 09

Skrivet den 2009-09-29, klockan 07:09:07
Bläbläblä, ville inte kliva upp ur sängen i morse, var så varmt å gosigt under täcket. Känner mej inte alls pigg, men jag hoppas att jag piggnar till snart så att jag orkar hålla mej vaken på lektionen.. =P Ska kanske ta å lägga mej tidigt idag.. Eller de säger jag varje dag å så blire ändå inte, men det är mitt mål!

Ska gå å fixa iordning mej nu, så att inte alla jag ser idag blir rädda.. För jag har stora liketer med ett monster just nu. =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Gradin.
Den 2009-09-29, klockan 07:12:07

Ett Sött monster<3

Skrivet av: Anonym
Den 2009-09-29, klockan 15:28:37

Haha, eller?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0