25 sep 09

Skrivet den 2009-09-25, klockan 06:47:53
Äntligen fredag!! Den här veckan har varit otroligt lång! Har haft lab+föreläsning hela fyra dagar i rad!! Jag brukar vara van med typ 2-3 per vecka.. =P Jaja, de e väl bara att vänja sej, nästa vecka lär jag sitta i skolan måndag till torsdag.. Å sen är det fredag å då ere dags för tenta!! Har faktiskt lite panik, för som de e just nu så har jag ingen chans.. Men det ska jag ändra på..

Gick å la mej 9 igår å jag orkade inte läsa något så jag släckte lampan på en gång.. Men det var lite svårt å sova för det gjorde så sjukt ont i armen.. Var tvungen å stödja den på något mjuk.. Men jag lyckades tillslut å somna.

Just nu gör det ännu mer ont i kroppen än vad det gjorde igår.. =P Hoppas att de börjar lätt lite i morron.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0