22 sep 09

Skrivet den 2009-09-22, klockan 06:50:35
Idag måste jag ha varit trött eller så smög Erik extremt bra för jag vaknade inte när han kom hem.. Jag gissar att jag sov bra, för Erik kan inte smyga.. =P Okej, de kanske va lite elakt sagt, men sant.. =)

Tog en dusch i morse å de va faktiskt skönt, annars gillar jag inte å duscha på mornarna, men det var inte så kallti lägenheten så jag dog inte när jag stängde av vattnet..

Sitter å äter frulle nu å sen ska jag trippa iväg till skolan för å labba, undra hur det kommer å gå.. Hoppas att det inte är så svårt, orkar inte.. Vill gärna bli av med den idag, för nu är det dags att börja tentaplugga.. Usch.. =/

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0