21 sep 09

Skrivet den 2009-09-21, klockan 09:29:09

Usch, jag är inte alls sugen på å gå upp, men det går inte å sova hela dagen.. Nån måtta får det vara.. Inte för att jag är så trött, men det var mysigare under täcket. För nu är det så kallt..

Sitter å försöker få i mej frulle var inte så lätt för jag var inte så hungrig som jag trodde.. Efter frulle måste jag springa ut i tvättstugan å kika om det verkligen var idag jag skulle tvätta, men jag är nästan säker på det.. Men man vet aldrig har haft fel förut..

Å om jag ska tvätta så måste jag tämma tvättpåsarna från förra tvättningen för det är inte gjort än.. Har väntat i en dryg vecka på att nån ska göra det, men inget har hänt än.. Så jag får väl göra det själv.

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Linnea
Den 2009-09-21, klockan 13:01:26

Hej!

Jag letar efter nya, bra bloggar att läsa. Anser du dig själv ha det lämna en kommentar på min blogg i inlägget där jag skriver om detta så jag kommer ihåg din adress!:)

Skrivet av: emma
Den 2009-09-21, klockan 13:46:19

hoppas du har en bra måndag? (: / fröken bitterfitta


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0